If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
колеги къде мога да рециклирам тампоните на носачите на алфа 166 в София
То хубаво ама правете разлика между 156 и задницата на 166.Има огромно значение и разлика!
На едната става на другата не.
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
И двете са сладурски, но и 146 си има своя чар - като осичка е.
да ти кажа аз се отвратих от малките коли преди 4 години за мен по-добре стара голяма бингия - отколкото нова малка кола... но това е мое мнение съпбразено с моите лични опит и наблюдения...
принципно за мен 145/6 са малко халтави колици ама пак мое мнение.
за мен от малките Алфи най-яка е 75 тука Пламен и Тони са виновни но .. е така
да ти кажа аз се отвратих от малките коли преди 4 години за мен по-добре стара голяма бингия - отколкото нова малка кола... но това е мое мнение съпбразено с моите лични опит и наблюдения...
принципно за мен 145/6 са малко халтави колици ама пак мое мнение.
Бояне, не точно така, имат си своя чар, лесно се връткат насам-натам - много са директни и имаш усещането, че караш карт, а и подръжката им стана вече много евтина.
Бояне, не точно така, имат си своя чар, лесно се връткат насам-натам - много са директни и имаш усещането, че караш карт, а и подръжката им стана вече много евтина.
е да тука си прав.
трябва да покарам малко да видя как са.
Чакайте сега...аз не казвам че 156 е кочина и че 166 е перфектна.Казвам че има голяма разлика в задното окачване!Какъвто и паурфлекс или полиуретан /не ми се търси как се пишат/да сложите,след време се връщате на гуменетките.
При малко по сериозно натоварване и преход и двата вида,специално отзад,здават багажа за отрицателно време.За разлика от 156 при които се съмнявам някои да се е оплакал от тези тампони отзад
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Чакайте сега...аз не казвам че 156 е кочина и че 166 е перфектна.Казвам че има голяма разлика в задното окачване!Какъвто и паурфлекс или полиуретан /не ми се търси как се пишат/да сложите,след време се връщате на гуменетките.
При малко по сериозно натоварване и преход и двата вида,специално отзад,здават багажа за отрицателно време.За разлика от 156 при които се съмнявам някои да се е оплакал от тези тампони отзад
и аз горе долу това казвам - ей таз моя фенщина все върви пред постовете ми
при многоточковото окачване тампоните имат заложено поддаване затова са тампони, ако се сложи полиуретан това пресметнато поддаване се анулира и по този начин се губи смисъла на мултилинк-а а поправете ме ако греша ама 166 не е за рацери дето искат твърда возия и безумно директен пърформънс само да добавя, че в този клас 166 има ебахти и директното и стабилното (сравнително) поведение
и аз горе долу това казвам - ей таз моя фенщина все върви пред постовете ми
при многоточковото окачване тампоните имат заложено поддаване затова са тампони, ако се сложи полиуретан това пресметнато поддаване се анулира и по този начин се губи смисъла на мултилинк-а а поправете ме ако греша ама 166 не е за рацери дето искат твърда возия и безумно директен пърформънс само да добавя, че в този клас 166 има ебахти и директното и стабилното (сравнително) поведение
Е, ми да - след като возих една престаряла мома на 34г. каза, че в тази кола се чувства като Тодор Живков.
и аз горе долу това казвам - ей таз моя фенщина все върви пред постовете ми
при многоточковото окачване тампоните имат заложено поддаване затова са тампони, ако се сложи полиуретан това пресметнато поддаване се анулира и по този начин се губи смисъла на мултилинк-а а поправете ме ако греша ама 166 не е за рацери дето искат твърда возия и безумно директен пърформънс само да добавя, че в този клас 166 има ебахти и директното и стабилното (сравнително) поведение
Един приятел сравни возията на моята Алфа с тази на новото А6
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Офф
Егати обидата нанесе с "престаряла мома на 34г".Вярно че имам бели косми ама..не съм престарял още
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Абе Живчо, къде тия цени бе братле??? Преди 10-на дена ходих при Хамел, съвсен друга промоция обяви.......
обявената "промоция" включваше и цена за труд монтаж - демонтаж на носачите и избиване - набиване на тампоните цените в сайта са си истински и тампоните си имат 1 година гаранция !!! Парите са си ваши и колите са си ваши никой не може да ви каже какво да правите . Някой беше писал че 156 и 166 нямат нищо общо освен моторите ДА АМА НЕ окачването отпред е почти идентично 2 тампона надлъжно усукващи се (мек отзад и твърд отпред) 1 тампон в средата за вилката на амортисьора и шарнир с ябълката нагоре , горните носачи са лееееееко изменени но тампона и шарнира са идентични КЪДЕ Е РАЗЛИКАТА ??? принципа е еднакъв визуално се различават - факт. Отзад НЯМАТ НИЩО ОБЩО факт
П.П. ФАКТ е че съм силно пристрастен към полиуретана но почнахте да се изказвате неподготвени
146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка 145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим
Comment